У адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 «Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асобаў», Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў» кіраўніцтвам Гомельскага гандлёва-вытворчага рэспубліканскага унітарнага прадпрыемства "Фармацыя" арганізаваны асабісты прыём грамадзян па папярэдняй запісу:
Генеральны дырэктар Гомельскага УП "Фармацыя" Сапега Людміла Анатольеўна
Чацвер: 15.00-17.00
Намеснік генеральнага дырэктара Гомельскага УП "Фармацыя" Крук Уладзімір Аляксандравіч
Аўторак: 15.00-17.00
Запіс на прыём ажыццяўляецца па тэлефонах 8 (0232) 292019 праз сакратара ў прыёмнай генеральнага дырэктара Гомельскага УП "Фармацыя".
Пры прыходзе на асабісты прыём заяўнік павінен прадставіць адзін з наступных дакументаў:
- пашпарт грамадзяніна Рэспублікі Беларусь;
- від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь;
- пасведчанне бежанца;
- пашпарт або іншы дакумент, які яго замяняе, прызначаны для выезду за мяжу замежных грамадзян або асоб без грамадзянства, выдадзены адпаведным органам дзяржавы грамадзянскай прыналежнасці альбо звычайнага месца жыхарства замежнага грамадзяніна або асобы без грамадзянства ці міжнароднай арганізацыяй.
Пры прыходзе на асабісты прыём прадстаўнік заяўніка павінен прадаставіць адзін з дакументаў, названых у частцы першай дадзенага пункта, і дакумент, які пацвярджае ў адпаведнасці з заканадаўствам яго паўнамоцтвы (даверанасць, пасведчанне кіраўніка юрыдычнай асобы і іншае).
Службовая асоба, якое праводзіць асабісты прыём, пасля разгляду звароту заяўніка мае права прыняць адно з наступных рашэнняў:
- даць вуснае тлумачэнне (тлумачэнне, рэкамендацыю) па сутнасці пастаўленых заяўнікам пытанняў або патлумачыць яму, што пытанні, выкладзеныя ў яго звароце, не адносяцца да кампетэнцыі Міністэрства аховы здароўя або падпарадкаванай арганізацыі;
- задаволіць просьбу, якая змяшчаецца ў звароце, паведаміўшы заяўніку парадак і тэрміны выканання прынятага рашэння;
- адмовіць у задавальненні просьбы, якая змяшчаецца ў звароце заяўніка, растлумачыўшы яму матывы адмовы і парадак абскарджвання прынятага рашэння;
- растлумачыць заяўніку, што яго вусны зварот не можа быць дазволена на асабістым прыёме, і рэкамендаваць заяўніку падрыхтаваць і прадставіць пісьмовы зварот;
- прыняць іншыя меры, прадугледжаныя заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
У выпадку, калі пытанне, выкладзенае ў вусным звароце, не можа быць вырашана падчас асабістага прыёму, зварот можа выкладацца грамадзянiнам у пісьмовай форме і падлягае разгляду ў парадку, устаноўленым кіраўніком 2 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў».
Образец оформления письменного обращения